Sobre aquest blog

L'Infern de Dant

dilluns, 10 de març del 2014

No m'agrada.

Haveu tingut dies en els quals no haveu desitjat ésser quelcom??? Eixos dies que desitgeu ésser qualsevol altra cosa que un escriptor frustrat i malenconiós que té raneres en i desitjos de tornar a ésser eixe ximple captaire de sentiments revinguts i rebutjats per tothom.

Una vegada vaig escoltar que ésser escriptor és "guay" i sobretot diuen que es lliga i carda. No m'ho crec. O almenys quan hi van repartir, on es creen els escriptors, l'ofici d'escriptor vividor i alcoholic encantador no vaig estar-hi. No "mola" ésser escriptor i sabeu el perquè? perque sento els sentiments d'una manera artística i que no pas tothom sap entendre'ls. D'una forma visceral, sintètica, asexual, subtil i amb moltíssima solitud. Una solitud que cala fins els ossos dels ocells que volen dins del meu propi infern, l'infern d'un Dant sense Virgili o Beatriu. D'un Dant aclaparat de veure sempre el mateix infern sense resoldre i que hi espera a que vinguin les bèsties a endur-se'l fora... on cauen els estels de les esperances marcides. Sóc un escriptor que se'n va a fer punyetes. Un escriptor cansat de la superficialitat del món paradisíac i estèril ple d'una elit trista i avorrida.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada